Обмін і повернення
Обміну/поверненню підлягають:
- тканини, що мають брак (смуги утворені через відсутній ворс чи при з’єднанні частин підкладу), протягом 7 днів з наступного дня після фактичного отримання;
- фурнітура, що має помітний брак, допущений при виробництві, протягом 14 днів з наступного дня після фактичного отримання;
- товари, які були відправлені випадково і не відповідають замовленню.
Обміну/поверненню не підлягають:
- будь-які товари після закінчення терміну, відведеного на повернення;
- товари, що не мають браків;
- відрізна тканина належної якості;
- товари, які були замовлені помилково з вини замовника, наприклад, тканина не того кольору;
- товари, які були пошкоджені в процесі експлуатації, наприклад, тканина порізана чи забруднена при виробництві;
- товари, що були погоджені на повернення, але не належним чином запаковані і пошкоджені в процесі транспортування.
Згідно із Законом “Про захист прав споживачів”, компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному “Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну”.