Обмін і повернення
Обміну/поверненню підлягають:
- тканини, що мають брак (смуги утворені
через відсутній ворс чи при з’єднанні частин підкладу), протягом 7 днів з
наступного дня після фактичного отримання;
- фурнітура, що має помітний брак,
допущений при виробництві, протягом 14 днів з наступного дня після фактичного
отримання;
- товари, які були відправлені випадково
і не відповідають замовленню.
Обміну/поверненню не підлягають:
- будь які товари після закінчення
терміну відведеного на повернення;
- товари, що не мають браків;
- товари, які були пошкоджені в процесі
експлуатації, наприклад, тканина порізана чи забруднена при виробництві;
- товари, що були погоджені на
повернення, але не належним чином запаковані і пошкоджені в процесі
транспортування;
- товари, які були замовлені помилково з вини замовника, наприклад, тканина не того кольору.
Згідно із Законом “Про захист
прав споживачів”, компанія може відмовити споживачеві в обміні та
поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що
зазначені у чинному “Переліку
непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну”.